Työharjoittelun yhteenveto

 Työharjoittelun yhteenveto

 

Olin työssäoppimassa Halikon Prismassa noin neljä kuukautta. Aloin työskennellä siellä elokuun alussa kesäloman jälkeen. Minun viimeinen työpäiväni on tulossa, sen takia haluaisin esittää lyhyesti miten ensimmäisen työharjoittelun jakso meni. 
 

Tavallinen työpäivä

 

Yleensä tulin töihin yhdeksältä ja aloitin työpäivä pukeutumisesta (minulla oli vihreä Prisma paita), kun olin valmis työskentelemään menin suoraan varastoon, josta hain työvälineet (viivakoodinlukija, radiopuhelin jne.). Työn aikana puroin erilaisia tavaroita, kuin esimerkiksi sisustus- tai tekstiili- tuotteita. Usein olin kodin osaston puolella, jossa tein myös esillepanoja. Joskus autoin muita työntekijöitä ruoka- tai pukeutumisen osastolla. Purkamisen jälkeen keräsin tyhjät pahvit ja vien ne pois roskikseen. Työpäiväni loppui viideltä. Aina huolehdin siitä, että kaikki työtehtävät olivat valmiita tähän asti. 
 
 


Mitä opin?

 

- Työskentelemään muiden työntekijöiden kanssa
- Rakentamaan esillepanoja ohjeistuksen mukaisesti
- Lukemaan hyllykartoja
- Käyttämään pikilinkkia
- Hyllyttämään ja purkamaan
- Käsittelemään mallinukkeja
 

Mitä voisin parantaa?

 

- Asiakaspalvelua
- Rohkeutta
 
 
Minun mielestäni tämän neljän kuukauden aikana minulla oli riittävästi aikaa kokeilemaan ja oppimaan uusia asioita, jotka haluaisin käyttää tulevalla työpaikassa. Työharjoittelu auttoi minua huomata minun heikkouteni ja vahvuuteni. Olen todella tyytyväinen, että sain sain mahdollisuuden nähdä miltä näyttä visualistin töitä käytännössä isossa kauppaketjussa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti