Työharjoittelu I

 Työharjoittelu Prismassa

 

 Kesäloman jälkeen aloitin minun ensimmäisen työharjoitteluni. Minun työssäoppiminenpaikka sijaitsee Halikossa. Se on Prisma, eli hypermarketketju joka kuuluu S-ryhmään. Prismassa on paljon työntekijöitä, jotka tekevät erilaisiä töitä kaupan kassalla, infopisteellä, palvelutiskillä ja myös varastossa. 
 

''Prisma on S-ryhmän hypermarketketju. Suomessa ketjuun kuului vuoden 2019 marraskuussa 68 toimipaikkaa sekä nettikauppa. Lisäksi Prismoja on Virossa ja Venäjällä. Ensimmäinen Prisma avattiin Jyväskylän Seppälään 22.11.1972. ,,

 

 Joka päivä työskentelen maanantaista perjantaihin - yhdeksältä viiteen. Usein minun päiväni alkaa kuorman purkamisella, sen aikana minun pitää purkaa monipuolisia kotitavaroita ja laittaa ne oikeille paikoille. Työn aikana myös palvelen asiakkaita, jos he tarvitsevat apua, teen tuotteille hintoja, vien tyhjät pahvit ja pidän huolta siitä, että kaikki tuottet hyllyillä ovat järjestyksessä. Prismassa minullakin on mahdollisuuksia harjoittelemaan minun visutaitoni (ja suomen kieltä!), koska joskus voin rakentaa omia esillepanoja. Usein siihen kaytetään valmiit hyllykartat, jotka ohjavat esillepanojen rakentamisen prosesissa. 
Prisma on suurikokoinen kauppa, joka myy erilaisia elintarvikkeita, elektroniikkaa, asusteita ja vapaa-ajan tuotteita, eli Prisman kohderyhmä on todella laaja. Jokainen löytää jotain itselleen!



 
                                                                        Copyright: Pentti Vanska                    


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti